Sommartid

Klockan är snart tolv nu, alltså på natten. Jag borde nog gå och lägga mig. Såhär blir det alltid när man har ställt om klockan till sommartid, jag fattar inte riktigt att jag ska vara trött en timme tidigare och va pigg tidigare på morgonen. Jag som äntligen hade fått in en bra sovrutin och gick och la mig strax efter elva varje kväll och klev upp ganska tidigt för att vara jag varje morgon. Men nu måste jag börja om.
Men det är alla fall ljusare ute nu och det är skönt! Det kommer bara bli ljusare och ljusare och snart är dagarna och kvällarna jättelånga och man kan vara ute sent och hitta på massa roliga saker!
Jag ska ut och springa och spela kubb! Och sola och bada och grilla! Det kommer bli så roligt med vår och sommar!
Men nu ska jag nog gå och lägga mig och sova. Det är en dag imorgon också och då ska jag åka till Hudik för i övermorgon är det tentadags! (Jag skriver ju alla tentor i Hudik, vilket känns mycket bättre än i Gävle för det är mer avslappnat och då blir jag inte lika nervös.)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0