Dumma pollen!

Vi har så tur att vi har sol på balkongen enda fram till kl tio på morgonen, underbart! Eller inte, ååh vad jag önskar att vi hade eftermiddagssol istället.. Hur som helst så lyckades jag ta mig upp ur sängen innan solen försvann från balkongen idag, så jag och kissen gick ut och satte oss en stund. Det är helt underbart väder!
Jag var nog bara ute i 5 minuter innan hela näsan var igentäppt och huvudvärken började smyga sig på. Jag har varit irriterad i halsen i flera dagar och när jag har varit ute mycket blir jag alldeles hes. Dumma pollen!!!
För några år sedan var jag inte ett dugg allergisk, det kom andra sommaren jag bodde i Stockholm. Så jag skyller på Stockholm, det är stockholms fel att jag har blivit pollen-allergisk! I jämtland finns det ju bara granar och ingen pollen alls, mycket bättre, haha! Nej, jag bara skojjar! Såklart det finns massa andra träd också, men när man tänker på det så har jag däremot inte sett så många granar här i stockholm..
Nu ska jag äta frukost, jag kanske tar en pollentablett så jag kan sola lite när jag pluggar sen..

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0