Ensam hemma idag

  Adam har stuckit iväg på svensexa nu, så jag har hela dagen för mig själv.. Idag ska jag bara göra precis vad jag känner för, vilket jag i och för sig oftast gör på lördagar, haha!
Jag har drömt jättemycket inatt och de senaste nätterna. Det är lite jobbigt för jag gör så mycket på nätterna så jag är helt slut när jag vaknar..
Nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund sen ska jag börja tentaplugga. Tentan är inte förrän den 9:e juni, men det är lika bra att börja i tid så jag slipper få panik veckan innan.
I övrigt har jag ingen aning om vad jag ska göra idag. Men fortsätter jag vara så här trött som jag är nu så stannar jag nog bara hemma och myser, det finns ju förresten glass i frysen! Men om jag piggnar till om någon timme så hittar jag nog på något kul.
Jag älskar såna dagar när man inte har något bestämt och bara kan ta dagen som den kommer utan massa måsten.

/Anna

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0