Imorgon=sovmorgon and I love it!




                                                 
Jag har varit i Uppsala två dagar i rad nu men imorgon ska jag plugga hemma. Det ska bli så skönt att slippa ställa väckarklockan. Om ni inte redan har märkt det så gillar jag att sova. Jag måste köpa en ny klänning också för vi ska på bröllop i juni. Jag beställde en jättefin klänning och när jag fick hem den passade den bra också. Problemet var bara att den var väldigt dyr men såg ut att kosta ca 300kr och jag känner att den inte är värd pengarna. Men hittar jag ingen annan så kan jag ha den. För den är fin! Hur som helst så kanske jag åker iväg och letar klänning imorgon, jag får se. Jag vill ut och springa också. Springa, leta klänning och plugga, det borde jag lyckas hinna på en dag. Fast vi får se vad jag känner för att göra imorgon.

bye bye

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0