Ja visst ja, jag har ju en blogg, haha!

Sorry, men jag hade nästan glömt bort att jag har en blogg. Jag har haft så fullt upp med massa annat, haha!
I lördags hade vi möhippa för Ella. Vi hade fått en nyckel hem till henne av hennes blivande man, så vi smög in till dom kl.8 på morgonen. Hennes bästis Eva gick in i sovrummet och ropade gomorron, då skrek Ella värre än jag någonsin hört någon skrika, haha! Hon blev så rädd! Sen sa hon, nej inte idag, jag är trött, haha! Men upp klev hon och efter att med ögonbindel på ha lyckats gissa vilka vi var, bara genom att känna på oss så fick hon champagne och macka till frukost. Sen åkte vi mot västerås. Där väntade ponnytrav, spa, middag och utgång. Vi hade jättekul och sov bara 4-5 timmar den natten. Jag var helt förstörd både söndag och måndag för att jag hade sovit för lite. Men imorgon ska jag äntligen ha sovmorgon!
Min telefon är förresten helt knäpp. Jag brukar ha tiden inställd så att den känner av själv vad klockan är (från någon satellit eller hur det nu funkar). -Men lite då och då brukar den säga att klockan är 1 på natten 30 dec år 2000. Jättedrygt! Så nu har jag ställt in den manuellt.
-När jag får sms så låter den bara när den känner för det.
-Igår när jag åkte buss med Leila, så råkade hon ringa mig från fickan, men hon märkte det själv innan jag hörde min telefon. När hon hade lagt på började min telefon att spela min ringsignal och den gick inte att stänga av. Så jag fick stänga av hela telefonen och starta om den igen.
-Och imorse så lät inte telefonen över huvud taget när väckarklockan ringde, den bara lös. Men som tur är så har jag världens bästa katt som kom och väckte mig. Så jag hann till skolan i tid i alla fall.
Men det är en smartphone, kanske lite för smart för den skiter i vad jag vill, haha!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0