klänning fixat

Vi lyckades hitta en fin klänning, så idag har jag skickat tillbaka den dyra klänningen som såg billig ut. Alltså inte billig som slampig, utan billig som köpt för lite pengar, haha!
Jag försökte sola lite idag, men hade inget tålamod så jag låg bara i en timme = en halvtimme för att sola ryggen och en halvtimme för att sola magen. Jag är såååå blek! Skulle behöva vara ute hela dagarna för att få lite färg. Nej, det blir nog till att satsa på brun utan sol i år för att folk inte ska bli bländade när jag har klänning på mig.
Jag ska egentligen plugga nu, men jag höll på att somna hela tiden. Man blir faktiskt trött av att läsa! Så jag har tagit en liten paus. Men nu ska jag fortsätta!
Adam fick förresten en ny cykel igår, eller fick och fick, han har ju såklart betalat den själv. Shakira (kissen) är rädd för cyklar, så det var lite jobbigt för henne när den kom in i hallen. Men till slut lyckades hon övervinna sin rädsla och gå fram och nosa på den. Vanliga cyklar är ju trots allt inte lika läskiga som brevbärarcyklar. Haha, hon är en sån liten fegis min lilla sötnos!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0