Nervös... Jag har glömt allt!

Nu känner jag mig riktigt nervös över tentan. Igår kändes det som om jag hade koll på allt, men nu känns det som om jag har glömt precis allt! Tur att den inte är förrän imorgon.
Jag har jättemånga tankar som springer fram och tillbaka i huvudet just nu, så jag har svårt att fokusera på något.
Idag åker jag i alla fall till Hudik och jag ska sova hos Elina innan tentan. Hon är bra på att peppa och lugna mig inför en tenta, så det blir nog bra! Jag åker tåg dit, så på tåget ska jag gå igenom allt sånt som jag är osäker på och repetera. Hoppas, hoppas, hoppas att hon ställer snälla frågor, som jag kan!
Usch, det gör ont i magen det här...

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0