Skrämmande!!

Jag läste en artikel på aftonbladet idag som jag tycker är riktigt skrämmande! Eller vad tycker ni?

8-åring får botox – för att vinna

Kerry Campbell gör allt för att hennes dotter ska vinna skönhetstävlingar. Förutom botox får 8-åringen även vaxa benen.   Kerry Campbell gör allt för att hennes dotter ska vinna skönhetstävlingar. Förutom botox får 8-åringen även vaxa benen. Foto: ABC NEWS
Mamman: Det är ofarligt

Britney Campbell är åtta år – och full av botox.

Det har mamma sprutat in.

– Det gör ont ibland, men jag vänjer mig, säger Britney.

Kerry Campbell i San Francisco gör allt för att hennes dotter Britney ska vinna skönhetstävlingar.

Skrattrynkor

I en intervju i tv-programmet ”Good morning America” berättar Kerry att hon sprutar in botox i ansiktet på sin åttaåriga dotter:

– Hon har inte frågat efter det, men jag vet att hon är missnöjd med sina skrattrynkor. Jag tar ju botox själv, det är ofarligt.

– Det är en tuff värld, konkurrensen är hård, säger Kerry Campbell.

Beställer på nätet

Eftersom det är olagligt för läkare i USA att skriva ut botox till minderåriga beställer Kerry Campbell sina varor på nätet. Innan hon injicerar produkterna i sin dotter provar hon dem på sig själv.

Men Kerry Campbell nöjer sig inte där. I en intervju framkommer det att hon även låter vaxa benen på sin dotter.

– Det är inte kvinnligt att ha hår på benen, säger Britney.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0