Sommaren i city

Vad varmt det har varit ute både idag och igår och i förrgår, fast då var jag i skolan hela dagen. Igår tog jag på bikinin och åkte ner till stranden och pluggade. Fast det gick sådär att ligga och sola och läsa. Men härligt var det. Jag brukar vara riktigt bra på att ligga på en filt i solen, men igår orkade jag bara ligga där i en och en halv timme. Jättekonstigt.. Jag blev inte ens brun..
Idag har jag gjort massa grejer men inte pluggat. Det betyder att jag måste plugga som en galning antingen imorgon eller på måndag eller både och, haha!
I helgen kommer pappa och hela familjen, det blir kull! Det är första gången som dom ska bo här allihop!
Jag skulle ha träffat massa kompisar den här veckan, men jag har bara varit för mig själv.
Jag vill såklart träffa dom, men ibland är det skönt att bara vara också..

Appropå ingenting så är jag jättesugen på att åka utomlands på semester just nu. Jag vill åka på solsemester, kliva upp och äta frukost utomhus, sen gå ner på stranden och sola och bada. På kvällen vill jag äta massa god mat och shoppa! Mamma åker till turkiet om lite mer än en månad. Jag vill följa med!
Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge och sen någon gång ska jag också åka!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0