Total eclipse of the heart

Jag sitter och kollar på kvällen är din. Jag tycker det är ett jättebra program. Tänk vad många fina omtänksamma människor det finns! Och tänk vad häftigt för dom att få en dröm uppfylld. Alldeles nyss var det en kille som fick sjunga tillsammans med Bonnie Tyler, tänk vilken grej! Total eclipse of the heart är en av mina favvoritlåtar och min pappa hade den på en LP-skiva när jag var tonåring. Jag visste exakt var på skivan jag skulle sätta ner spelararmen för att låten skulle börja och jag lyssnade på den om och om igen. Pappa sa till mig att snart kommer skivspelaren spela den låten vilken skiva man än sätter på för att jag lyssnade på den så mycket. 
En av mina drömmar gick också i uppfyllelse för några år sedan när jag följde med jobbet på Gröna Lund. Vad jag inte hade en aning om var att min gamla idol skulle uppträda där just den kvällen, så när jag står i kön till Extreme (mitt emot scenen) så kommer plötsligt Bonnie Tyler ut och sjunger Total eclipse of the heart. Jag blev så lycklig över att få se henne och höra henne sjunga live. Tänk vad lycklig den där killen måste vara som fick sjunga med henne!



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0