Date med min kille!

Ikväll har jag varit på date med Adam! Den sista innan bäbis kommer. Vi åt middag i kista och sen var vi på bio och såg Paranormal Activity 3. Jag tyckte filmen var riktigt bra! Tyvärr var det massa rädda småttingar på bion som började fnissa och prata så fort det blev lite spännande, så det förstörde filmen ganska mycket. Men det var ett överraskningsmoment ganska tidigt på filmen, då nästan hela biosalongen hoppade till. Några skrek till och alla började skratta, då levde bäbisen om jättemycket i magen. Man såg hur hela magen buktade ut flera gånger på rad. Det var jätteroligt!
Jag önskar att Adam också kunde känna hur den rör sig därinne. Det är häftigt när den sträcker på sig och jag kan känna med handen att det är en fot där, om man trycker på foten så flyttar den på den, haha! Fast Adam säger att jag ska vara snäll med bäbis, men om den trycker på mig kan väl jag få trycka tillbaka? Det tycker jag verkar rättvist!
Nu tror jag vi ska gå och sova snart så att det blir imorgon, för då ska vi fira att världens bästa kille fyller 30 år!

Gonatt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0