Jag är vuxen!


Sitter och tänker tillbaka på mitt liv och olika saker som jag har gått igenom..
Vägen mot att bli vuxen är nog inte lätt för någon, alla går vi igenom olika svårigheter.
Vissa stöter på högre hinder som de måste ta sig över, medan andra lätt kan kliva över sina.
Jag har alltid fått höra att man ska bli stark av att gå igenom motgångar, men när man är mitt uppe i något sånt så är det svårt att tro på det. Vissa saker som jag har varit med om trodde jag nog aldrig att jag skulle lyckas bearbeta och komma över. Men plötsligt sitter jag här och inser att jag faktiskt har gjort det! Har det gjort mig starkare? Kanske.. Det är svårt att svara på. Men det har påverkat vem jag är nu och jag är lycklig! Jag har träffat min drömkille som jag bor ihop med och vill dela resten av mitt liv med. Jag har min lilla hårboll till kisse som gör mig så glad varje dag. Jag ska när som helst få en liten bäbis tillsammans med han som kommer bli den bästa pappan i hela världen. Våran bäbis kommer dessutom att få en stor och kärleksfull familj/släkt! Tänk att livet har blivit så bra och jag har fortfarande bara kommit en bit på vägen!



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0