Jag vill sova!

Sova är ju något som jag brukar vara bra på, men inte nu.. I alla fall inte på nätterna, det går bättre på dagarna.
Inatt somnade jag efter kl 1, sen vaknade jag kl 5 och försökte somna om tills klockan var 6. Då gav jag upp och läste en stund istället och sen var det lika bra å kliva upp.
Eftersom jag bara sov ungefär 4 timmar inatt så har jag varit riktigt trött hela dagen och jag har kämpat med att hålla mig vaken nu på kvällen. Tills jag la mig i sängen, då blev jag klarvaken på en gång.
Jag vet inte vilken tid vi gick och la oss, men Adam somnade på en gång och jag har legat vaken bredvid och försökt sova men nu är jag less på att ligga vaken i sängen.
Jag är ju trött och jag vill sova!!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0