Kakor!!!

Jag har bakat kakor! Det är väl sånt man ska göra när man är mammaledig? Haha!
Adam följde med mig på en skogspromenad i mörkret idag också, fast den här gången tog han med en ficklampa och det var nog bra för annars hade vi nog inte sett någonting. Jag tyckte alla fall att det var lika mysigt som igår om inte ännu mysigare.. Jag älskar att gå i skogen!



Nu börjar klockan närma sig elva vilket innebär att det börjar bli sovdags, men jag råkade sova några timmar på dagen idag, så jag är inte ett dugg trött. Inte så bra.. Jag kan ju i och för sig vara uppe hur länge jag vill, men det är ju så mysigt att ligga i sängen och läsa innan man somnar och jag kan ju inte gå in och tända lampan för att läsa när Adam ligger och sover. Det vore inte så snällt. Så antingen får jag gå och lägga mig ungefär samtidigt som han, eller får jag skippa att mysa ner mig under täcket och läsa... Svårt val, fast jag ska nog läsa tror jag. Jag kan ju alltid kliva upp igen om jag inte somnar.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0