Mammaledig!

Min första dag som mammaledig!
Den har börjat jättebra! Shakira kom som vanligt direkt när hon hörde att jag var vaken. EFter det gick det bara 10 min ungefär så ringde en gammal jobbarkompis och pratade. När jag la på så kände jag mig jätteglad! Vissa människor verkligen ger energi istället för att ta den! Alldeles nyss fick jag ett sms från en klasskompis som skrev att hon saknade mig på skolan idag! Det hade jag verkligen inte väntat mig, så jag blev överraskad och jätteglad!
Det känns jättekonstigt att jag bara ska vara hemma nu och att jag inte har något måste. Jag måste inte vara någonstans en viss tid och jag måste inte avsätta tid till att läsa en viss bok. Det känns lite som om jag skolkar! Men jag ska göra mitt bästa för att lära mig slappna av och njuta av det här! Så hoppas jag att parveln kommer snart!

Puss och kram

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0