Måste bara berätta att...

Jag klarade tentan!! Fy vad jag är bra! Nu kan jag bara slappna av och njuta av att vara mamma fram till nästa höst!


Oliwer ligger och sover bredvid mig i soffan. Han är lika bra som mig på att sova, som tur är! När vi var på BB-hotellet ville han inte sova alls, men sen vi kom hem är han hur lugn som helst. På nätterna vaknar han äter och byter blöja och sen somnar han om. Så jag får sova riktigt mycket, vilket är skönt!
Adam har åkt iväg och köpt en liten tvättmaskin nu som vi ska ha i badrummet, lyxigt va! Det känns jätteskönt att slippa kuta mellan husen för att tvätta en kväll i veckan. Nu kommer vi kunna köra en maskin när vi vill istället. Så mycket ombyte som det blir just nu med nerkissade kläder så blir det säkert en maskin per dag, haha! Han är ju så liten våran kille, så alla blöjor är jättestora på honom och det är svårt att få dom att sitta helt tätt. Men det gör inte så mycket, det blir bara många klädbyten varje dag.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0