Min dag

Idag har jag bakat för tredje dagen i rad! Jag är inte så bra på att baka, så jag tänkte att om jag har bakat många grejer så kanske inte folk reagerar på att dom inte är perfekta. Jag kör på kvantitet istället för kvalitet, haha!
Men nu har jag ju gjort lite misstag så nästa gång jag bakar vet jag ju vad jag ska göra annorlunda. Eller jag hoppas att jag kommer ihåg det alla fall. När jag skulle pensla mina bullar igår så upptäckte jag att jag inte hade någon pensel, så det ska jag nog kolla innan jag ska till å pensla nästa gång.

Jag har varit hos barnmorskan igen och min mage hade växt lite till! Den följer sin kurva! Men bäbisen som har varit fixerad i ett par veckor var inte det längre. Det tyckte jag var jättekonstigt, men hon sa att det kunde bli så ibland om man t ex har varit ute och gått mycket eller så.. (Vilket jag ju har gjort sista tiden.) Men det var absolut ingen fara tydligen.

Sen kom Malin och hälsade på! Min telefon ringde när jag visste att hon skulle komma och jag ville inte lägga på, så jag gick för att möta henne. Hon skulle ju inte komma in genom porten annars. Men vi gick olika vägar, så vi stod och väntade på varandra på varsin sida huset jättelänge. Stackars Malin ringde mig säkert 10 gånger när hon inte kunde komma in genom porten. Det var roligt att hon kom, vi fikade så vi var alldeles mätta när det var middagstid. Sen gick vi en långpromenad innan hon åkte hem.

Idag fyller förresten Adams syster Amanda 18 år! Grattis till henne!

Nu ska jag kolla på film!

Kram på er!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0