Torsdag

Nu har jag faktiskt lyckats sova 2 nätter i rad! Vilken lyx!
Jag har varit väldigt trött idag, tröttaste dagen den här veckan..
Men jag var alla fall förbi på jobbet en sväng och hälsade på och sen åkte jag vidare till Anneli och Jonatan m familj. Elina och Adams mamma var där och hälsade på! Sen kom Adam dit också.
Men nu är jag hemma och sitter och tittar på Robinson-finalen. Jag har bara sett något avsnitt då och då, så jag vet inte vem jag tycker ska vinna. Men kanske Hanna bara för att hon är tjej, haha! Jag vill nog inte att Ola ska vinna för han har ju varit där och kört det sociala spelet och vunnit på det och jag tycker inte att Robinson ska vara en social tävling. Jag tycker att det ska vara en överlevnadstävling, vilket det ju känns som att det inte är överhuvudtaget.. Men jag hejar väl på Mats eller Hanna då. Snart är dom i mål! Spännande!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0