Lite dagvill...

Det känns som söndag idag, fast det är bara lördag!
Jättebra, då får jag ju en dag extra!
Oliwer har haft massa besök hela helgen och han har fått jättemycket presenter. Det blir en bortskämd liten kille!
I fredags var både hans farmor, gammelfarmor, mormor och Yvonnie här och hälsade på. Jättemysigt! Och nu ikväll har mormor och Yvonnie varit här igen!
Jag har bakat lussekatter och så har vi tagit fram ljusstaken så vi är lite förberedda på första advent imorgon!



Jag kan också berätta att Shakira gillar inte Mozart! Vi satt och lyssnade på massa olika musik i fredagskväll och tydligen ska ju bebisar bli smarta av att lyssna på Mozart. (Det har forskare kommit fram till.) Men när vi spelade det såg kissen helt förstörd ut och efter en liten stund gick hon ut ur rummet, haha! Fast sen när vi hade bytt musik kom hon i alla fall tillbaka. Nej, så mycket Mozart blir det nog inte i det här hemmet tror jag... 

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men åhh va fin han är! Längtar tills vi kan komma och hälsa på er och mysa med den lilla =) Mozart? Oj förstår att katten blev rädd haha.. Sköt om er så ses vi snart! Kram

2011-11-27 @ 20:14:41
URL: http://lekochbetong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0