Helg i hudik

Vi har varit i Hudik i helgen och firat Micke som har fyllt 30 år! Lördagen började jättebra, vi vaknade tidigt och gick ut och gick med hundarna i det fina höstvädret. Det var jättemysigt! Lite senare stack Adam iväg och kidnappade Micke tillsammans med några fler. Men jag stannade i Iggesund och bara hade det lugnt och skönt med Amanda och Elina. Elina fixade mitt hår och sminkade mig till kvällen, det var kul att bli lite ompysslad och få känna sig lite fin! Jag vet att många människor tycker att gravida kvinnor är jättevackra, men jag känner mig inte speciellt vacker. Jag känner mig mest klumpig och trött.. Det är ganska roligt att jag inte är van vid magen, så jag går ofta in i saker och river ner saker, haha!
Idag har jag haft världens huvudvärk (kanske migrän) så jag har sovit i stort sett hela dagen och nu börjar det bli dags att gå och lägga mig igen! 
Domani è un giorno nuovo! (Imorgon är en ny dag)

sov så gott!

Kramar

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0