Myskatten

Shakira låg på kudden bredvid min nästan hela natten inatt. Hon är så go och mysig, jag älskar henne! Jag packade ju en väska igår och åkte iväg tidigt imorse så hon trodde nog att jag skulle sova borta (vilket jag egentligen skulle också). Gissa om hon såg förvånad ut när jag kom hem idag. Tänk att en katt kan se förvånad ut! När jag lyfte upp henne så bara mös hon. Dom som känner henne vet ju att hon inte är en sån katt som vill bli omkringburen och kramad på allt för länge. Men hon bara kurrade!
Jag ska snart gå och lägga mig, hoppas jag kan sova inatt för natten som var sov jag bara mellan 2 och 3 timmar. Jag somnade vid ett och vaknade kvart i tre, efter det kollade jag på klockan minst en gång i kvarten fram till halv fem då jag klev upp (en kvart innan väckarklockan skulle ringa).  Som tur är har jag åkt tåg idag, så jag har sovit på tåget! Mina händer, ben och fötter är alldeles svullna, trots att jag har haft stödstrumpor hela dagen. Men utan dom hade det säkert varit ännu värre. Fast det är mycket bättre nu än när jag vaknade på tåget imorse för då gjorde det nästan ont ute i fingerspetsarna. Men jag ska inte klaga, jag har sett gravida som är svullna som badbollar och det är ju faktiskt inte jag. Jag tror jag har haft en väldigt lättsam graviditet jämfört med många andra! I alla fall fysiskt!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0