Trött, tröttare, tröttast!

Jag trodde väl aldrig att jag skulle kunna sova inatt, med tanke på hur mycket jag har sovit sista tiden. Men jag somnade direkt när jag la huvudet på kudden och har sovit hur bra som helst!
Just nu sitter jag och försöker plugga, men jag har en känsla av att den här tentan kommer gå åt h..vete. Jag klarar inte alls av att fokusera. Det känns som när jag gick på högstadiet igen, eller näej då försökte jag inte änns men på gymnasiet. Då jag satt där och kämpade med mina böcker kväll efter kväll och var överlycklig om jag fick G på proven, medan andra inte pluggade någonting och fick VG i alla fall. Orättvist! Fast å andra sidan gjorde jag bara en spanskaläxa på 2 år och fick ändå MVG. Det är väl helt enkelt så att man har lätt för olika saker..
Men när man läser på högskolan så räcker det inte med att ha lätt för något, man måste plugga i alla fall.
Jag måste gå till biblioteket idag och lämna tillbaka en bok, det skulle nog vara bra att gå en promenad också för det är ju fint väder. Men jag har ingen lust att gå ut och gå själv, jag vill ha sällskap. Eller rättare sagt, jag vill ha någon som drar med mig för jag är så himla trött just nu att jag inte går ett steg frivilligt..

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0