Varsågod, lite tråkig läsning om mitt liv, haha!

Det var kul att Jimmy och Ella kom igår, det var så länge sen jag träffade dom. Det är många kompisar jag skulle vilja träffa nu, men det känns inte som om jag har varken tid eller ork. Fast om jag hade haft mer tid så kanske orken hade funnits där. Men nu behöver jag den till att klara alla måsten.
Jag var jättetrött hela kvällen igår, men när jag gick och la mig blev jag plötsligt klarvaken. Jag bara stirrade i taket och funderade på massa saker, så till slut bestämde jag mig för att läsa lite. Jag läste ut min bok, men direkt när jag la ifrån mig den kom alla tankar tillbaka och jag stirrade i taket igen. Så jag och kissen klev upp och tittade på tv och jag kollade tågtider och priser på internet. Sen gick vi och la oss igen. Då började jag fundera på att tågbiljetten kanske skulle bli dyrare om jag väntade med att köpa den, så jag klev upp igen och köpte den. Efter mycket om och men somnade jag till slut. Men jag vaknade 2 gånger och var tvungen att gå på toaletten, andra gången var det svårt att somna om igen. Då var klockan 7 någonting, så jag och Shakira låg och gosade i sängen. När jag äntligen somnade om vaknade jag av att Adam var vaken. Så det har varit en väldigt lång natt med väldigt lite sömn.
Just nu sitter jag och bara slappar. Adam har åkt till Gävle på födelsedagsfest, men jag orkade inte följa med. Jag hoppas att dom får riktigt roligt alla fall, men det får dom nog för det är ju fest!
Själv skulle jag behöva plugga, men jag funderar på att skippa det och bara slappa hela kvällen. Men det är svårt att koppla av när man känner att det är massa saker som man hellre borde göra. Jag får se hur det blir..

Ha en bra lördagkväll!

Kram

/
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0