Vart är min energi egentligen?

Hur mycket kan man sova? Och hur trött kan man vara?
Jag sov hela dagen igår och hela natten inatt. Efter att ha kommit hem från barnmorskan idag så somnade jag på soffan och sov några timmar. Nu har jag pluggat kanske en och en halv timme, men känner mig jättekonstig och trött. Jag funderar allvarligt på att lägga mig på soffan igen.
Tur att jag har en hel vecka på mig att tentaplugga för det här går jättesegt!
Jag tycker att det är jättenyttigt och ganska intressant faktiskt att lära sig massa lagar. För innan har jag inte kunnat någonting och plötsligt inser man vad mycket olika rättigheter det finns.
Men idag, alla fall just nu är lagboken riktigt tråkig!
Jag ska nog ta en paus och vila ögonen lite..
Jag kan ju läsa mer om en stund ifall jag orkar...

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0