2 månader kvar till den stora dagen

Idag är det exakt 2 månader kvar tills min älskling fyller 30 år! Och jag försöker komma på den perfekta presenten. Det är inte lätt vill jag lova! Det är också exakt 2 månader kvar tills våran bäbis är beräknad! Jag såg på tv:n idag när de gjorde kejsarsnitt på tvillingar 10 veckor förtidigt. Det är ju helt overkligt att jag har en sån liten bäbis (förmodligen större än vad dom var) i min mage.
Det går sådär för mig att plugga just nu.. Jag tycker att det är jätteintressant men jag har svårt att koncentrera mig på vad jag håller på med. De flesta arbetar två och två med arbetet vi gör nu, fast jag arbetar själv. Idag har jag verkligen önskat att jag också hade någon att jobba med, men samtidigt tror jag att det är nyttigt för mig att göra allting själv och bevisa för mig själv att jag klarar av det.
I övermorgon ska jag åka iväg en vecka igen, jag vill inte. Fast det är bra för mitt skolarbete att jag ska bort igen. Men jag skulle hellre bara vara hemma.
Tänk vad underbart det skulle vara om man bara fick vara hemma jämt och välja när man vill jobba och inte. Eller typ bara jobba 2-3 dagar i veckan. Det skulle ju vara perfekt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0