Bergodalbana

Jag är lite dålig på att uppdatera här just nu. Jag har fullt upp med att förbereda mig inför att bäbisen ska komma och att klara av skolan.
Mitt skolarbete ska vara inne på fredag, men jag har försökt skriva färdigt allt idag så jag kan vara lite ledig i slutet på veckan. Men det har varit en lång dag (åkte till Gävle och skolan kl 7 imorse) så jag är alldeles för trött för att kunna tänka klart just nu. Så jag har lagt det åt sidan och imorgon ska jag läsa igenom allt och göra färdigt det sista, då kan jag vara ledig på torsdag och fredag! Lyx va!
Min mamma och min moster Marie kommer troligtvis hit i helgen, det ska bli jättekul! Jag längtar!

 I övrigt kan jag berätta att jag är extremt känslig just nu. Jag kan bli jättearg och jätteupprörd över saker som jag bara borde skaka av mig. Och ibland känner jag mig jätteledsen över ingenting och tror att allt jag gör är fel och att hela världen ska rasa samman. När någon säger något snällt till mig kan jag bli så glad och rörd att jag blir helt gråtfärdig därför. Vilken bergodalbana! Jag kan inte vara lätt att leva med, men kanske lite spännande alla fall för man vet aldrig hur jag ska reagera, haha!
Tur att jag har världens bästa kille som finns här och stöttar mig i mina svängningar..

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0