Nu känns det bättre!

Det blev en bra dag i alla fall! Jag har hunnit med allt jag skulle göra, fast jag har pluggat alldeles för lite. Jag började läsa men var så trött att jag somnade. Ooops!
Det gick bra hos barnmorskan, magen hade växt flera cm och ligger precis på kurvan. Men den här gången hade jag för högt järnvärde, så nu ska jag sluta med järntabletterna igen. Konstigt!
Vi har registrerat oss på några barnsidor och idag fick vi hem en välkomstgåva, det var bland annat engångshaklappar och jättesöta små blöjor med Nalle Puh på!



                                         

Vi har förresten ätit pizza och druckit Coca cola till middag! Och nu sitter jag i soffan med en godispåse! Mums! Så nu är jag lycklig, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0