På riktigt?

Det är flera stycken som har sagt att dom vill se en bild på min mage, men helt ärligt så har jag ingen, haha! Tro det eller ej, jag som är världens fotoapa och springer fram så fort jag ser en kamera har inte varit med på en enda bild på flera månader där min mage syns. Men jag ska se till att fixa ett kort och lägga upp. Kanske imorgon, eller åtminstone i helgen. Vi får se..
Jag har alla fall löst allt med skolan nu, så jag kommer vara mammaledig i ett år! Vilken lyx! Jag ska se till att njuta varje dag, även om bäbisen skriker.
Idag har jag monterat ihop barnvagnen, vi fick ju den i kartonger. Men jag kan inte riktigt förstå än att vi kommer få en liten som ska ligga i den. Det är overkligt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0