Så sov jag inatt...

Jag var jättetrött hela dagen igår, men när jag gick och la mig började jag fundera på massa grejer och kunde inte somna.. Jag låg och pratade med Adam jättelänge, fast han svarade inte så jag vet inte om han låtsades sova men lyssnade eller om han faktiskt sov, haha! Jag är ganska bra på att babbla när jag ska sova. När jag var yngre och sov över hos kompisar så pratade jag ofta tills dom somnade ifrån mig och då somnade jag, haha! Surrkusen Anna.
Till slut somnade jag alla fall, men sen vaknade jag klockan 3 inatt och höll på att kissa på mig. När jag hade varit på toa var jag jättetörstig och ganska pigg så jag satte mig vid köksbordet, läste reklam, drack vatten och kollade på när det kom en ambulans med ljusen på som stannade och pratade med 2 tjejer. Men ingen åkte med ambulansen därifrån. Sen gick jag och la mig igen och sov tills Adam skulle upp. Då höll jag på att kissa på mig igen, så jag fick gå och kissa och sen somna om. Jag sov till kl 11 idag. Skönt! Fast jag har inte sovit så bra för jag har vaknat av att det gör ont i ryggen lite då och då..
Åh, vad spännande för er det måste vara att läsa om hur min natt har varit, haha! Fast ingen tvingar er ju att läsa..

Idag ska jag och Adam gå och skriva på papper att han är pappa till bäbisen i min mage! Det känns bra!

Jag måste klippa håret också, jag har hållt på med det sen i juli nu, men det blir aldrig av. Det är jätteslitet! Jag måste ta tag i det nu! 

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0