Trööööööööööööööööööööööttttttttttttttttt!

Hmm, klockan är snart ett och jag har inte gjort någonting än fast jag har massvis att göra. Men jag är ju såååååå TRÖTT!
Tänk att bara ligga på soffan hela dagen och äta skräpmat till middag med Coca Cola till. Det skulle vara underbart!
Men jag ska snart gå och duscha, sen ska jag packa, plugga, gå på biblioteket och gå till barnmorskan. Ja just ja, jag måste ringa till mitt jobb också.
Packa, usch! Jag hatar att packa. Då måste man ju planera vad man kommer vilja ha på sig en vecka framåt. Hur ska man kunna veta det? Fast å andra sidan har jag inte så mycket kläder att välja på längre, så det gör ju saken lite lättare. Det är bara å ta med allt jag kan ha, haha!
Ett annat problem är att dom ska stänga av tvättstugan här i 2 veckor och självklart är det veckorna när jag kommer hem, vilket betyder att det kommer gå 3 veckor innan jag kan tvätta nästa gång. Hur ska det gå? Jag har ju bara kläder så jag klarar mig i en vecka. Jag får väl tvätta för hand eller något.
Visst är jag positiv idag, haha!
Men jag vill verkligen inte åka bort en vecka till och jag har ingen lust med skolan just nu heller. Om 2 månader kommer våra liv förändras totalt och det är jättemånga tankar i mitt huvud just nu så det är svårt att fokusera på massa andra grejer. Men en vecka går fort och jag får försöka att bara koncentrera mig på skolan när jag är borta så kanske jag lyckas göra färdigt arbetet så jag kan ta det lite lugnare med det när jag kommer hem igen.
Varför är jag så himla trött och negativ? Jag vill inte! Jag vill vara pigg, positiv, full av energi och sprida glädje!

Nej nu är det dags att sätta igång..

Steg 1: In i duschen med dig Anna!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0