Ett par funderingar...

Jag har hört att det är väldigt opraktiskt att ha vita kläder när man har småbarn. Så man kan ju undra hur det kommer sig att ca 70% av alla kläder jag köpt sista tiden har varit vita.. Men det är ju väldigt fint! Särskilt nu när det börjar bli vår och snart sommar! Det går ju alltid att tvätta, bleka eller i värsta fall slänga. Men hellre ha på sig fina kläder en stund i alla fall än att bara gå runt i sunkiga kläder. Jag tycker om att känna mig fin!

Hur kommer det sig att alla gör reklam för att man ska lägga massa presenter i påskägget? Vad har jag missat? Ska det inte vara godis i ägget? När började man köpa presenter till varandra på påsk? Det gör man ju på julen. Jag tycker inte att påsken ska bli en till jul, jag tycker att man ska äta godis!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0