Flinks

Idag har vi varit på mitt gamla jobb och hälsat på. Eller gammalt är det ju inte för jag är ju fortfarande anställd där! Det är alltid roligt att komma dit och hälsa på för mina jobbarkompisar är så gulliga. Dom är alltid så glada och snälla! Vd:n kom förbi när vi var där också och Oliwer grabbade genast tag i hans finger och tänkte äta upp det, haha! Det är bra att han inte gör skillnad på folk! I övrigt hade han fullt upp med att äta upp dregelhaklappen mest hela tiden som vi var där. Jag lyckade tajma in en bra dag att komma för det var tårta till eftermiddagsfika, mums! Oliwer stirrade på tårtan och försökte sträcka sig efter den, men stackaren fick inte smaka någonting. Sen kom vi på att marsipankycklingen på tårtan såg ut precis som hans badanka! Han undrade nog vad badankan gjorde där. Det är en konstig värld det här, haha! Alltid när jag hälsar på dom så känner jag att jag saknar allihop massa och blir faktiskt sugen på att jobba till och med. Men jag har ju jobbet kvar så jag får ju åka dit och jobba i sommar om jag vill! Så här borde livet vara jämnt! Snacka om lyx att kunna välja när och om man vill jobba!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0