Glad påsk

Idag är en sån dag då jag har jättemycket att göra. Men jag får ingenting gjort. Jag skulle packa, men istället blev det bus med Oliwer. Dags att ta sig i kragen nu tror jag för när Adam kommer hem så åker vi till Hudiksvall och firar påsk! Mamma kommer vara strax utanför Hudik så vi ska träffa henne också. Men Shakira får stanna i sthlm och fira med Yvonnie. Jag tycker alltid det är jobbigt att åka ifrån henne, men jag vet att ibland har hon det bättre då än om jag skulle ta med henne. Så det är ba å gört. Nu har Oliwer somnat i mitt knä. Det ser skönt ut! Jag skulle också gärna sova en stund... Men istället ska jag ta mig i kragen och få någonting gjort.. /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0