Igår biblioteket och idag bvc



Igår var vi på biblioteket med föräldrargruppen. Oliwer tycker det är jättekul att träffa alla barnen! Jag och han brukar läsa några böcker som man ska känna i, så när bibliotekarien visade en bok så sträckte han genast fram handen och skulle känna i den. Haha, gullungen!
Han har växt jättemycket senaste veckorna och idag ska vi iväg och mäta och väga honom! Det är alltid lika spännande att se hur mycket han har växt!
Det blir många inlägg om Oliwer nu, men hela mitt liv kretsar ju kring honom! Fast om jag ska säga något annat så kan jag berätta att jag är väldigt sugen på att åka iväg och shoppa lite! Jag ska nog försöka ta mig iväg någon dag och spendera lite pengar på mig själv.
Jag kan också berätta att jag har världens bästa pojkvän! Jag hade varit lite trött och nere några dagar så en kväll när Oliwer hade somnat kollade han på en riktigt tjejig tjejfilm med mig! (Om man nu kan kategorisera filmer så, men det tycker jag.) Jag är i alla fall helt säker på att han tyckte filmen var astråkig. Men jag tyckte om den och det var jättemysigt att han satt där och tittade tillsammans med mig. Efteråt var mycket gladare! Myyyys!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0