Min helg!

Jag älskar helgen för då är min älskling hemma med oss! I fredags dök min moster Marie upp här! Jag fick veta att hon skulle komma för bara någon dag sen, en riktigt glad överraskning! Fast hon har inte bott hos oss i helgen men vi har ändå hunnit umgås lite. I lördags klev Adam upp med Oliwer så jag fick sovmorgon. Det var så himla skönt och jag hade kunnat sova hela dagen om det inte var för att shopping stod på schemat! Vi åkte iväg hela familjen och Marie och shoppade loss! Jag köpte en jeanskjol som jag blev alldeles kär i, den kommer jag använda mycket i sommar! Sen köpte jag 2 linnen. Ett lite rockigt långt, grått med en döskalle på och ett finare helsvart. Jag kanske lägger upp kort sen. Vi har också hunnit köpa lite nya kläder till Oliwer vilket behövs för han växer så det knakar! Marie hade med lite nya kläder till honom också! Jättesnällt, det uppskattar vi mycket!
Vi hann åka en sväng till Jonatan också. Han har fyllt år så deras mamma och Kenneth var där och hälsade på. Både Tim och Theo var hemma och härjade runt men Anneli jobbade vilket var väldigt tråkigt. Men man måste ju jobba så är det bara och vi får träffa henne en annan dag.
Idag har vi varit på babysim igen och Oliwer har lärt sig plaska med handen, sötnosen! Tänk vad impad man blir för varje liten sak sin lilla bebis lär sig! Och så tränade vi lite mer på att dyka..

Just nu sitter jag och kollar på Big Brother live och jag har just smällt i mig en hel påse marsmallows. Jag älskar marsmallows men nu mår jag illa och vill inte äta det på läääääänge! Haha, det är kanske så man ska göra för att undvika godis. Äta så man nästan spyr och inte vill se mer godis, då kanske man är nyttig ett tag sen. Eller så har jag glömt bort hur jag mår nu redan imorgon och är sugen på mer. Den risken är ganska stor! Godis är ju gott!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0