Möbelrensning!

Nu är det nästan bara 2 månader kvar tills det stora flyttlasset går! Fast vi kommer nog börja flytta lite tidigare.. Hur som helst är det långt att flytta (ca 30 mil) och det känns inte lika enkelt som när man flyttar till andra sidan stan. Så jag ska försöka göra mig av med massa saker så vi inte har lika mycket att frakta. Men jag tycker att det är jättesvårt! Jag fäster mig så mycket vid allt jag äger så det gör ont i hjärtat för varje sak jag ska slänga eller sälja. När jag flyttade ner till Stockhom hade jag knappt med mig någonting, mest bara massa kläder. Och nu när sitter jag här i en överfull möblerad trea! Hur gick det till?
Jag har alla fall börjat knäppa lite kort på saker som ska läggas ut på blocket, så jag känner mig ganska duktig!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0