Myspåsk!

Det är en bra påsk! Oliwer får träffa massa släktingar, bara morfar och morbröderna som saknas.
I förrgår var det middag hemma hos Adams mormor och hela hans familj och hans kusiner var där. I går var jag och Oliwer i Sörfjärden med min mamma och hennes kompis Kicki. Mamma visade runt mig och det var riktigt mysigt där. Sen åkte vi till Adams pappa och åt middag. Anneli, Jonatan, Theo och Tim var också där så det var riktigt roligt. Massa bus! Oliwer hade inte tid att sova en sekund fast han var jättetrött.
Idag har mamma hälsat på oss i Hudik istället och det var min tur att visa henne runt. Vi var och åt/fikade också men sen var hon tvungen att åka hem, tyvärr...
Nu är vi hemma hos Adams mamma och bara har det bra!
Det är så här påsken ska vara. Man bara har det bra och umgås med massa människor som man tycker om!
Det kommer bli så himla bra att flytta hit! Det är så mycket närmre hem till min familj också så jag kommer kunna träffa dom oftare. Jag längtar!!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0