Sista april!

Idag somnade jag och Oliwer på soffan ungefär kl tio, sen sov vi till kvart i ett! Lite synd att sova bort hela dagen. Men riktigt skönt måste jag säga! Det har varit helt underbart väder här. Nästan sommar! Gräset är alldeles grönt nu så jag glömde helt av att det är valborg idag. Brukar det inte vara snö ute då? Åtminstone några snöhögar här och där? Eller var det bara på den gamla goda tiden när jag bodde hemma i Östersund? I vilket fall som helst så känns det mer som slutet på maj ute än sista april. Vi måste köpa en keps eller solhatt till Oliwer. Vi har hälsat på Anders, Marina och Madicken idag och som tur var fick han låna en fin liten gul hatt av Madicken, så han slapp ha solen i ögonen. Oliwer tycker det är jättekul att kolla på när Madicken busar och han hade fullt sjå att hänga med hela tiden. Dom är så söta! Men nu sover han som en stock och det är dags för mig att mysa lite framför tv:n med en kopp thé. Egentligen är det en mugg, men kopp låter mycket bättre, haha!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0