Titanic



Jag ska absolut gå och se Titanic i 3D. Det var min favoritfilm när den kom 1997. Då gick jag i ettan på gymnasiet och jag var på bio och såg den 2 gånger. Sen lånade jag den av en i min klass som hade lyckats få tag på en videofilm från USA. Det var tider det, innan dvd och innan alla laddade ner filmerna på internet. Det känns ändå inte som att det är så länge sen och samtidigt känns det som en hel livstid sen.
Idag kan man läsa om hur Kate uttalar sig om att "Leo har blivit fetare och hon har blivit smalare". Det står också att hon blev retad för att hon var knubbig. Men jag och mina kompisar tyckte att hon var jättevacker! Jag gillade att hon inte var pinnsmal, hon var en bra förebild som visade att man kunde vara fin i alla fall och att man skulle vara nöjd med hur man ser ut. Men nu är hon lika smal som alla andra Hollywoodstjärnor, så uppenbarligen var hon inte nöjd.. Är det inte sjukt att det blir skriverier om vikt så fort någon stjärna inte är supersmal. Det stör mig asmycket och ändå sitter jag här och kommenterar det jag också, haha! Okej, nu glömmer vi allt viktsnack!
Titanic har ny premiär imorgon på bio i 3D och jag ska dra med mig Cissi någon dag och se den! Dags att åter bli 16 år för en kväll!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0