Butiken vid Globen

Idag har vi hälsat på mina gamla jobbarkompisar i Globenbutiken. När jag flyttade ner till Sthlm för massa år sedan och började på mitt jobb, så var det bara 2 butiker. Sen öppnade en till och sen en till så nu är det 4 st. Det var några som jag blev riktigt bra vän med redan från början. Vi kom varandra riktigt nära och de är såna vänner som jag vet att jag alltid kommer kunna lita på! Vi hamnade efter ett tag i olika butiker. Men nu har nästan hela gänget samlats igen i globenbutiken! När jag kom in där och såg dom så kände jag direkt hur mycket jag har saknat dom! När jag är med dom så känner jag att dom tycker om mig precis som jag är eller kanske just för att jag är den jag är och jag känner likadant för dom! Det var nästan ett år sen jag träffade dom och förutom att jag nästan kände mig gråtfärdig av glädje så kändes det som att det var igår vi umgicks och hade kul tillsammans. Vissa människor passerar in och ut i ens liv och man tänker inte så mycket på det, andra människor sätter sina spår och finns kvar där förevigt även om man inte ses så ofta.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0