Hmmm

Idag har varit en jobbig dag. Jag skulle inte säga att den har varit dålig, bara jobbig. Så nu när det är kväll är jag helt slut... Jag har t.ex. lyckats gå på toa 3 gånger och sedan upptäckt att papperet är slut. Den enda toapappersrullen som fanns i lägenheten var i köket och eftersom jag har en liten Oliwer med mig när jag går på toa (som försöker gräva i blöjpapperskorgen, ta kattlådespaden och allt annat bus som går att göra där inne,) så skyndade jag mig bara och tog hans rengöringsservetter istället för att hämta nytt papper. Jag har även lyckats upptäcka att jag inte har någon blöja 2 gånger när han har legat på skötbordet med rumpan bar... Ja ungefär så bra har det mesta gått för mig idag... Hoppas det har gått bättre för er, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0