Höst och såpor

Nu börjar det bli höst! Det känns skönt tycker jag, hösten är mysig och jag längtar efter vintern! Jag drömde att jag var i gräftåvallen och skulle åka snowboard idag. Fast dom hade gjort om backarna så dom var mycket längre och brantare! Jag tycker luften känns så frisk också när hösten kommer, det är härligt!
Nu drar alla såpor igång också och jag sitter just nu och kollar på Robinsson. Det är gamla deltagare som är med, annars hade jag nog inte kollat. Några minns jag, men inte alla. Fast jag har inte kollat alla säsonger heller. Upptäckte att det var Top model också, men det går säkert i repris någon dag så jag får tajma in och se reprisen. Efter Robinson är det Dallas! Vem hade trott att det någonsin skulle börja igen? Säkert många men inte jag, haha! Jag kommer ihåg att mamma brukade kolla på det när jag var liten och pappa brukade kalla det för sallad. Det tyckte jag var jättekul, haha!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0