Idag, bla bla bla...

Idag har Jimmy och Ella hälsat på oss en sväng! Det var jätteroligt att träffa dom! Tänk om dom också kunde flytta hit till Hudik vad kul det skulle va, men man vet aldrig en dag kanske... Tänk förresten om alla mina vänner kunde flytta hit! Eller åtminstone komma och hälsa på en gång i månaden eller något.. Det skulle va bra! Jag trivs alla fall jättebra här än så länge. Jag känner mig mer hemma här än i Sthlm. Jag är nog ingen storstadsbo, det räcker att åka dit och shoppa lite då och då, haha! Och gå på gröna lund. Oj jag insåg just att det här är första sommaren så långt tillbaka som jag kan minnas som jag inte har varit på grönan. Katastrof! Jag kanske måste åka dit!
Oliwer är med i en bokklubb som heter goboken och idag skulle vi gå ner på stan och hämta ut ett paket som hade kommit. Men när jag väl hade fått i han mellanmål, klätt på oss och var redo att gå ut så öste regnet ner. Men det stoppade inte oss utan han fick sitta under sitt regnskydd i vagnen och jag gick med mitt paraply som jag fått av mamma. Det var ganska mysigt faktiskt!
Vet ni? Jag tror jag måste skaffa mig en gitarr! Vi hälsade på Adams pappa häromdagen och då satt jag och klinkade lite på Maggans. Jag är verkligen kass på att spela och det är tveksamt om jag änns kommer lära mig. Men det är ju så roligt! Jag har faktiskt ägt en gitarr ett tag, som jag fick av Alex när han städade ur källaren för att flytta ihop med Cissi. Men en dag när kissen var sådär extra busig och sprang som en galning genom hela lägenheten så rev hon ner gitarren och den bröt halsen. Jag lovar att jag ska vara mycket mer rädd om min nya gitarr så varken bäbis eller katt kan döda den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0