Shoppingsugen!!

Jag är riktigt shoppingsugen nu! Det var länge sen jag köpte något nytt. Jag skulle verkligen behöva ett par nya skor typ sneakers, för dom jag använder håller på att ramla isär tror jag. Adam brukar klaga på att dom låter när jag går och säger att jag borde slänga dom, haha! Jag har hittat 2 par snygga skor på internet som jag skulle vilja ha, men vi får se vad det blir så småningom. Men nu i september har vi några roliga grejer som vi ska göra så shoppingen får nog vänta lite till...
 



Men jag tror vi ska ner på stan och reklamera min telefon när Adam slutar jobbet. Internet fungerar inte som det ska på den. Och så ska vi hämta ut ett paket till Oliwer med nya böcker från Goboken. Jag tycker det är jätteroligt när han får nya böcker, det är alltid lika spännande att öppna paketet. Som tur är gillar han också böcker!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0