En bra sommar!

Jag satt och kollade på bilder från i somras och känner att det har varit en riktigt bra sommar! Den har varit rolig! Vi har inte åkt någonstans utan bara varit hemma i hudik och hemma i Östersund, men det spelar ingen roll för när jag tittar på bilderna och ler så känner jag att det är verkligen dom små sakerna som räknas! De där roliga vardagliga sakerna som man skrattar åt fast dom är så små att man knappt tänker på dom. Det är det som gör att man är lycklig! T.ex. när Oliwer fick bada med sina kusiner Theo och Tim i badkaret och Theo sjung Spiderman Potatis för fulla muggar. Oliwer tittade på honom med stora ögon, gungade i takt till sången och trummade med på vattnet! Den synen hade kunnat få vilken surknul som helst att le! Vi har umgåtts massa med både min släkt och Adams i sommar och jag har så många fina minnen med allihopa som jag sitter och ler åt! Vi har så fin familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0