31 år gammal!

 
 
wooho, nu har jag fyllt 31!! Hjälp vad gammal jag är, haha! Fast min storerbror tröstade min åldersnoja idag när han sa att hur gammal jag än blir så kommer han alltid vara 3 år äldre än mig. Det känns bra, haha!
Jag har alla fall haft en jättebra dag! Oliwer och jag har varit ledig och bara lekt. Sen har jag haft massa finfrämmande både på dagen och på kvällen..Jättemånga har grattat mig och det gör mig såååå himla glad! Jag har så många fina vänner!  Men nu är jag jättetrött, klockan är ju faktiskt tio på kvällen, riktigt sent! Eller hur? haha! Imorgon är sista skoldagen, sen tänker jag ha lite jullov. Fast det kanske blir lite tentaläsning i alla fall. Vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0