Bortskämd med lite lyx!

Igår var jag och slingade håret och för första gången på flera år är jag riktigt nöjd efter att ha varit hos en frisör. Eller frisörska kanske det heter när det är en tjej? Haha!
Hon var i alla fall jätteduktig så jag kommer garanterat att gå tillbaka dit! Jag fick klippa av ganska mycket av mitt hår eftersom det var så slitet, men hon frågade först om det var okej att hon tog så mycket vilket ju också är jättebra och något som inte alla frisörer gör.

Ni får ingen bild på hur det blev eftersom jag just nu sitter med en knut mitt uppe på huvet, men här är en bild på salongen.. (Som jag snodde från deras fb-sida)


Det kändes jättekonstigt att vara utan Oliwer, men jag tror att han och Adam hade det riktigt mysigt tillsammans hemma.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0