BVC

Idag har vi varit på Bvc och Oliwer har vaccinerat sig. Han fick en spruta i varje ben, det verkade göra ont speciellt den ena för han skrek lite. Men han var jätteduktig! Vi har köpt alvedon och hudkräm till honom idag. Alvedonen är för att han troligtvis har ont i benen efter sprutorna och det är vanligt att få feber av vaccinet. Hudkrämen är för att han är jättesupertorr på kroppen, så hon på bvc sa vad vi skulle använda..
Jag har också hunnit med ett besök hos Cecilia och hennes bebis, där var det fullt upp med matning och blöjbyten som vanligt! Det är jättekul att både hon och jag har fått barn ungefär samtidigt!

Just nu ligger Oliwer och stirrar på sina händer, samtidigt som han håller på och grejar lite med dom. Jättegulligt! Annars brukar han mest stirra på sina fötter. Jag tror att han verkligen gillar sina fötter och dom är ju jättesöta så jag förstår honom, haha!



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0