Dags för nya gardiner och väninnetid utan Oliwer


En sån här har vi köpt idag! Söt va! Och så har vi köpt tyg så nu ska jag sy nya gardiner och ta ner julgardinerna. Det kanske börjar bli dags för det nu när det snart är mars, haha! Men varför kan man inte ha röda gardiner året runt egentligen? Det är ju inga tomtar på dom så vem har bestämt att man bara ska ha dom på julen? Rött är väl fint!?
Jag har också varit ute på vift utan Oliwer idag. Jag och Cecilia var och fikade och bara umgicks, utan killar och utan barn! Dom flesta säger att det kan vara skönt att komma ifrån en stund, men jag tyckte nog inte det spelade någon roll. Oliwer kunde lika gärna ha varit med, mig hade det inte gjort något. Men det är nog bra för mig att gå iväg ibland och släppa taget och bra för Adam att få vara pappa ifred utan mig där.
Nu ska jag gå och hänga lite tvätt!

Kram på er!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0