En helt vanlig bra dag!

Vissa dagar är man så lycklig, även om det inte har hänt något särskilt utan det bara är en vanlig dag. Såna där dagar då man uppskattar allt bra som man har här i livet. Idag var en sån dag för mig! Imorgon har kört ihop sig lite för mig, för jag har tre olika saker jag vill göra med tre olika kompisar. Men jag är så glad att jag har massa snälla kompisar. Äkta vänner, såna som jag kan lita på och som får mig att må bra! 
 
Jag fick sova ända till kvart i sju i morse! Även om jag hade svårt att somna igårkväll så var det i alla fall bra många fler timmar på rak än vad jag är van vid. Så jag skyndade mig in i badrummet där Adam stod i duschen för att berätta hur mycket jag hade fått sova och hur pigg jag var! Han tyckte att jag skulle äta frukost, men det tyckte inte jag. Jag gick och la mig igen. För även om jag var pigg så var det bara jämförelsevis med hur jag brukar vara den tiden. Mina ögon sved rätt bra så jag var inte tillräckligt pigg för att vara vaken resten av dagen. Men det var hur skönt som helst att få sova! Kanske därför jag har varit så glad idag?

Igår kom vi förresten äntligen iväg hem till Elin och Erik och fick träffa deras lilla Moa. Hon är 4 veckor och jättesöt!

Min dag idag då? Det blev en promenad med Oliwer. Vi gick på affären, sen hem till Cissi, Alex och den namnlösa lillen. Efter det gick vi till fiket och köpte en semla och en bulle. Adam ville ju så gärna ha en "riktig" semla igår, men han fick en idag istället. Sen tvättade jag lite och vi åt mat och så fick jag lite egentid på löpbandet. Efter att jag hade tränat och duschat så fikade vi och sen fick Oliwer bada. Lite andra saker har också hänt idag, men allt behöver jag ju inte skriva här.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0